Svarstote ką geriau samdyti buhalterį ar apskaitos įmonę?

Samdant buhalterį reiktų įvertinti, kad žmogų reikės išleisti atostogų, o taip pat jis gali netikėtai susirgti. Tokiu atveju buhalterinės apskaitos klausimai nebus sprendžiami, įmonės vadovai negalės gauti svarbių finansinių rodiklių, o kiti įmonės darbuotojai bus užkrauti buhalterio darbais, nes jie turės būti vykdomi. Be to, darbuotojas gali netikėtai išeiti iš darbo pačiu nepalankiausiu ir atsakingiausiu momentu, o greitai surasti kvalifikuotą specialistą gali tapti tikru galvosūkiu.

Jei įmonės veikla yra sezoniško pobūdžio, Jūs turite samdyti buhalterį tik įmonės veiklos periodui. Gali kilti sunkumų surasti kvalifikuotą darbuotoją, kuris sutiks dirbti pagal terminuotą darbo sutartį, taip pat turite atsižvelgti ir į tai, jog kiekvienais veiklos metais Jums teks ieškoti naujo darbuotojo ir įrenginėti jam vietą ir supažindinti su įmonės veiklos specifika, kas yra imlu ir užtrunka. Tuo tarpu buhalterinės apskaitos įmonė visuomet bus pasiruošusi suteikti Jums reikalingas paslaugas ir konsultuoti atsirandančiais klausimais ne tik įmonės veiklos momentu.

Kalbant apie išlaidas, samdant buhalterį, Jūs turite mokėti atlyginimą, kuris turi būti didesnis nei MMA, ir su juo susijusius mokesčius, įrengti darbo vietą, įsigyti arba nuomotis apskaitos programą, tuo tarpu įmonei sumokėsite tik už atliktą darbą (apskaičiuojame pagal bazinę ir kintamą kainą, plačiau). Svarbu paminėti, kad kaina už apskaitos paslaugas bus skaičiuojama kiekvieną mėnesį ir gali kisti, priklausomai nuo to kiek Jūs turėjote darbo. Tai reiškia, kad sutaupytus pinigus galėsite panaudoti verslo plėtrai, o ne buhalterio darbo vietos išlaikymui. Be to galite būti užtikrinti, kad naudojama apskaitos programa yra pastoviai atnaujinama.

Taip pat labai svarbu, kad įmonė – tai ne vienas darbuotojas, o profesionalų komanda, kurie greitai ir kokybiškai sprendžia iškilusias problemas ir klausimus.

Taigi svarstant apie nuosavą buhalterį ar įmonę, Jūs turite įvertinti:

  • Įmonės specifiką ir veiklos pobūdį;
  • Išlaidas, susijusios su buhalterio vietos steigimu;
  • Buhalterinės apskaitos paslaugų kainą;
  • Darbuotojo ir buhalterinės įmonės kompetenciją;
  • Darbo našumą ir pastovumą;
  • Atsakomybę (apskaitos įmonė turi draudimą).
uždaryti meniu